Tak til Frederiksberg Centeret

Tirsdag den 24. januar 2023 havde vi et gasudslip på skolen.
Da vi skulle evakueres meget hurtigt, åbnede Frederiksberg Centeret dørene for os.
De gjorde det med ro og smil på læben, og de var med til at skabe tryghed i den akutte fase for de knap 600 børn og personale. Det ville vi gerne sige tak for. Formandskabet i det lille elevråd, (Selma, Molly og Eline), formand for skolebestyrelsen (Rasmus Baastrup) og skoleleder (Maike Raahauge) havde en lille hilsen. Forældrene havde forinden haft mulighed for at donere en skilling til lidt chokolade til personalestuen. Det havde de gjort – og faktisk var der doneret så meget, at personalestuen hver måned får en chokoladekasse.
På billedet ses Molly, Selma og Eline sammen med Kasper Villadsen, der er driftsleder.