Folkeskolen - maj 2023:

Lærere blæst bagover af eksamen i år (folkeskolen.dk)

På linket herunder kan i læse omkring modtagelsen af de ukrainske skolebørn på vores skole:

Nu ligger det fast: Her skal ukrainske flygtningebørn gå i skole og vuggestue på Frederiksberg | frederiksbergliv.dk

På linket herunder kan i læse en artikel fra Frederiksberg Liv, om skraldeudfordringen ved den offentlige parkeringsplads ved skolen:

P-plads ved skole flyder i skodder: - Jeg har set folk, der tømmer hele askebægre ud på jorden | frederiksbergliv.dk

På linket herunder kan i læse en opfølgning på ovenstående fra Frederiksberg Liv, om den offentlige parkeringsplads ved skolen:

Frygter alvorlige ulykker ved skole og vuggestue: - Det er en katastrofe i forhold til børnesikkerheden | frederiksbergliv.dk

På linksene herunder kan i se og læse om Molly og Selma fra 4. årgang og kampen for skolegården:

Børn overfuses og chikaneres: Nu skal smutvej gennem skolegård skjules | TV 2 Lorry

Se hele udsendelsen, hvor Molly og Selma deltager fra 18:02